• FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #1. ПРИЕМАМЕ ПОРЪЧКА

    • Посетете в магазина на клиента и вижте как са изложени изделията на витрината.
    • Не се срамувайте да поискате от клиента фирмени поставки, стойки и др. за сътветната стока, ако има такива. Оригиналната опаковка също може да съдържа всякакв вид стойки, поставки и др. Прочети още...  
    • ПРОДУКТОВО ЗАСНЕМАНЕ НА ТЪКАНИ

      Било то ръчно плетиво или елитна коприна, обкръжени сме от тъкани. Днес ще разгледаме схеми , помагащи за заснемането им. Вашите приятели, занимаващи се с ръкоделие ще ви боготворят и ако наистина ви се получават добре, даже можете да си намерите фотоместенце в голяма компания, занимаваща се с текстил.

      Прочети още...  
    • ПРЕДМЕТНА СНИМКА НА ДИМ

      “smoke”, автор Raul Ospina

      Заснемането на дим не е лесно, но ако имате време или стоите вкъщи в някой дъждовен ден, можете да опитате.

      Прочети още...  
    • РЕКЛАМНА ФОТОГРАФИЯ НА ДРЕХИ В 7 СТЪПКИ

      Следните насоки ще ви помогнат да създадете качествена рекламна фотография на облекла, представено от модел.
    • АЗ-ЪТ НА ПРОДУКТОВАТА ФОТОГРАФИЯ: 7 СТЪПКИ

       
      Често се случва. Задачата е да се заснемат няколко предмета за публикуване в каталог. Първата мисъл е да се наеме фотограф.

СТИВ БЛУМ

Стив Блум (Steve Bloom) е фотограф, удостоен с много награди. Специализира в снимането на животни. Направил пробив в тази област благодарение на своя иновационен подход към фотографията.

 

Родил се през 1953 г. в Южна Африка. За пръв път използвал фотоапарат, за да запечата дивата природа на Южна Африка през 70-те години на миналия век. През 1977 г. се преместил в Англия, където станал съучредител на една от водещите компании, специализирани в колажа.

Използвайки водещите цифрови технологии, той бързо създал клиентска база по целия свят и участвал в много известни проекти, например в създаването на рекламните плакати за Олимпийските игри в Барселона през 1992 г. След няколко години успешна работа в рекламната индустрия той решил да промени областта на работа напълно и започнал да снима диви животни. Не след дълго получил престижната награда IPC Power of Photography Award и наградата Mitsubishi Digital Imaging Award.

Снимките му често се появяват във фотоизданията. Пише статии за British Journal of Photography. В дните, в които не пътешества, снимайки дивата природа, Блум работи в своето съвременно цифрово студио, където обработва изображенията, преди да ги отпечата.

Иска ми се в кадъра да попане възможно най-много небе и част от окръжаващия пейзаж, а животното да е изобразено в естествената му среда. Ако се използва този метод на снимане, фотографията не само запечатва самото животно, но и придава особена атмосфира. Приближавайки да животните, аз усещам особен емоционален контакт с тях. Понякога ми се струва, че и те го чустват и сякаш позират за своите портрети.
Защо снимам именно в Източна Африка? Струва ми се, че там се крие нещо дълбоко символично, митологично, нещо което отсъства например при животните на Арктика или Южна Америка.

Сайт на фотографа

2010 © MACROPIC

0
0
0
s2sdefault
  • СНИМАНЕ НА ДИВАТА ПРИРОДА. ЗЕМНОВОДНИ

    Старото езеро.
    Във водата скочи жаба.
    Плясък в тишината.
    XVII в. Мацуо Басе

    Прочети още...  
  • ПОЛЕВА МАКРОФОТОГРАФИЯ НА РАСТЕНИЯ: ТЕХНИКА НА СНИМАНЕ В ЕСТЕСТВЕНИ УСЛОВИЯ

    В тази статия ще разкажа за техническите моменти и подхода към макрозаснемането на растения в дивата природа, които смятам за важни. Прочети още...  
  • СЪВЕТИ КЪМ МАКРОЛОВЦИТЕ

    1. Подготовка за макрофотолов
    2. Тръгваме на лов
    3. Къде да снимаме?
    4. Кого да снимаме?
    5. Кога да снимаме?
    6. С какво да снимаме?
    7. Защо снимките не са резки?
    8. Какви приспособления са необходими за макрофотография?
    9. Имам чудесни снимки, защо няма интерес към тях?
    10. Последни щрихи върху снимката. Подготовка за публикуване

    Прочети още...  
  • МАКРОМЕХ

    Използването на макромех е друг метод за превръщане на обикновен обектив в макрообектив. Разтяга се до 100, 200 и повече мм. Като цена е съизмерим с проксарните лещи, т.е. евтин.

    Прочети още...  
  • СКОРОСТ И ДИАФРАГМА В МАКРОФОТОГРАФИЯТА

    Обект на макроснимка може да бъде всеки предмет от окръжаващата среда - от снежинките до върха на химикалката.

    Прочети още...
© 2009-2018 MacroPic. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.