• FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #2. ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТНОТО МЯСТО В ПРОДУКТОВАТА ФОТОГРАФИЯ

     

    • Заблуда е, че предметната палатка е много удобна за снимане на голям брой предмети. Използването на палатка за продуктова фотография често не ускорява процеса, а го забавя, особено при смяна на изделията или гледната точка.
    • Прочети още...  
    • FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #1. ПРИЕМАМЕ ПОРЪЧКА

      • Посетете в магазина на клиента и вижте как са изложени изделията на витрината.
      • Не се срамувайте да поискате от клиента фирмени поставки, стойки и др. за сътветната стока, ако има такива. Оригиналната опаковка също може да съдържа всякакв вид стойки, поставки и др. Прочети още...  
      • 15 СЪВЕТА ЗА КУЛИНАРНАТА ФОТОГРАФИЯ

        В сравнение с останалите жанрове във фотографията, снимането на храна е най-близък до категорията “направи си сам”.

        Прочети още...  
      • FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #4. ОСВЕТЛЕНИЕ В ПРОДУКТОВАТА ФОТОГРАФИЯ

        За предметна фотография се използва два типа осветление – постоянно и импулсно.

        Постоянното осветление не е скъпо, могат да се използват подръчни средства като халогенни и енергоспестяващи лампи. Те са любими на начинаещите, доколкото позволяват светлинна схема да се построи нагледно. Но и налага редица съществени ограничения:

        Прочети още...  
      • РЕКЛАМНА ПРЕДМЕТНА ФОТОГРАФИЯ. СНИМАНЕ НА ГЛАНЦОВИ ОБЕКТИ

        Имиджова снимка на марката Skin Code

        Прочети още...

БОБ ЕЛСДЕЙЛ

Боб Елсдейл (Вob Еlsdeyl) е увлечен истински от снимането на животни. Ето какво разказва той за своята работа:
«Фотографите често предупреждават, че не си струва снимането на деца и животни. Лично аз не съм съгласен с това.

Винаги съм харесвал снсимането на животни както за собствените ми книги, така и за рекламните агенции. Навярно, работата е там, че аз самия съм расъл на село.

Животните винаги са били част от моя живот, така, че защо да не застанат и пред обектива ми? При това не е задължително да се снимат само диви животни от рода на слонове и орли, защото даже снимката на свинята Рози може да се окаже истински незабравима.

Снимайки животни, особено изчезващи видове, аз смятам за необходимо да си сътруднича с авторитетни професионалисти, които подхождат към животните с душата си — с тези, чиято репутация сред защитниците на природата не предизвиква съмнение.

Това е много важно за работата ми и аз бих препоръчал на колегите, снимащи животни, да се отнасят внимателно към избора на помощници и консултанти.

Доколкото е възможно се старая да направя снимката веднага, без да изисква редакция, но ако цифровата обработка е неизбежна, ние с помощниците ми я правим със собствени сили.»

 

2010 © MACROPIC

0
0
0
s2sdefault
  • ТЕЛЕКОНВЕРТОР

    Телеконверторът също може да бъде използван в макрофотографията. Всеки голям поизводител има в гамата си от обективи и телеконвертори.

    Прочети още...  
  • СНИМАНЕ НА ДИВАТА ПРИРОДА. ЗЕМНОВОДНИ

    Старото езеро.
    Във водата скочи жаба.
    Плясък в тишината.
    XVII в. Мацуо Басе

    Прочети още...  
  • УВЕЛИЧЕНИЕ. МАЩАБ

     

    Някои начинаещи фотографи бъркат термините "увеличение", "мащаб" и снимка в естествен размер.

    Прочети още...  
  • МАКРОФОТОГРАФИЯТА - ТАКАВА, КАКВАТО Е

    1. Определение

    В техническата литература е прието макроснимка да се нарича снимка в мащаб 1:2 и повече - т.е. когато Прочети още...  
  • МАГИЧНИЯТ ДЕКОР

    Веднъж, снимайки насекоми изведнъж осъзнах, че те живеят в съвсем друг свят. Живеят заедно с нас, около нас, но светът им е съвсем различен.

    Прочети още...
© 2009-2018 MacroPic. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.