• ЗАЩО Е НУЖНО ЗАСНЕМАНЕ НА СТОКИ ЗА КАТАЛОГ ИЛИ ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН?

    Собствениците и управителите на интернет магазини знаят, че от това как е представена стоката зависят продажбите.

    Прочети още...  
  • РЕКЛАМНА ПРЕДМЕТНА ФОТОГРАФИЯ. СНИМАНЕ НА ГЛАНЦОВИ ОБЕКТИ

    Имиджова снимка на марката Skin Code

    Прочети още...  
  • ИЗБОР НА ФИЛТРИ ЗА СТУДИЙНА ПРОДУКТОВА ФОТОГРАФИЯ

    Тази статия продължава цикъла от уроци по рекламна фотография.

    Прочети още...  
  • ПРОДУКТОВА ФОТОГРАФИЯ НА КОЖЕНИ ИЗДЕЛИЯ ЗА КАТАЛОГ

    Неотдавна снимах продуктови снимки на кожени изделия за каталог. С дизайнерката приехме да се снима на черен фон.

    Прочети още...  
  • FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #7. РАБОТА С ПРЕДМЕТА В ПРОДУКТОВАТА ФОТОГРАФИЯ

    В предметната фотография, при работа с продукта използвайте ръкавици, които не оставят власинки, за да не оставяте следи върху него.

    Прочети още...

ДЕЙВИД ХАМИЛТЪН

Дейвид Хамилтън (David Hamilton) се родил на 15 април 1933 г. във Великобритания.

Детството му преминало в Лондон. С началото на Втората Световна Война Дейвид напуснал училище. По време на евакуациите ХамилтОн пребивавал в Дорсет, който е източник на вдъхновение през целия му живот.

 

След войната Хамилтън се върнал в Лондон. Веднага след като завършил училище, семейството му се преместило във Франция, която станала негов дом.

Художествените навици на Дейвид са изградени в хода на работа като архитект. На 20 пристигнал в Париж, където работил като графичен дизайнер заедно с Петер Кнап (Peter Knapp) в ELLE.

След като Дейвид станал известен, списанието Queen го подмамило с длъжността арт директор. Но любовта към Париж не напускала Хамилтън и той се върнал в любимия си град , където скоро станал арт директор на Printemps. Дейвид започнал занимания с комерсиална фотография и уникалният му стил бързо му донесъл успех.

Неговите работи се печатали в Realites, Twen и Photo. В края на 60-те снимките на Хамилтън станали разпознаваеми. По-нататъчният му успех е съпроводен от десетки албуми с милионни тиражи, пет филма и огромен брой изложби.

През декември 1977 г., едновременно с пускането на филма Bilitis, в галерията Images Gallery в Ню Йорк се състояла изложба от работите на фотографа.

През 2003 г. стилът му на снимане с омекотен фокус се върнал във водещите издания за мода Vogue, ELLE и т.н.

Понеже често обекти на снимките на Хамилтън са тийнейджърки, фотографиите му са в авангарда на дебатите "изкуство или порнография". Характерни за противниците на Хамилтън са думите на Глен Холанд, 73-годишен фотограф от Сен Тропе: "Ние сме дълбоко огорчени и разочаровани от това, че Дейвид Хамилтън е един от най-най-успешните фотографи в света. Книгите му се продават в милиони екземпляри."

Основните обвинения в детска порнография се чуват от Северна Америка и Британия. В края на 90-те консервативно настроените Американски Християни протестирали около книжарниците, продаващи книгите на Хамилтън. Усилията им не дали резултати.

През 2005 г. полицията на графство Съри в южна Великобритания обявила книгите на Дейвид Хамилтън за незаконни. По-късно полицията била принудена да поднесе публично извиненията си за необосновани обвинения, направени от детектив Саймън Леджър и да заяви, че няма основания за забрана на работите на Дейвид Хамилтън. 

2010-2017 © MACROPIC

0
0
0
s2sdefault
  • ТЕЛЕКОНВЕРТОР

    Телеконверторът също може да бъде използван в макрофотографията. Всеки голям поизводител има в гамата си от обективи и телеконвертори.

    Прочети още...  
  • МАКРОФОТОГРАФИЯ НА ГЪБИ

    Бяла гъбка в гората
    Някакъв лист непознат
    е залепнал на шапката.
    XVII в. Мацуо Басьо

    Прочети още...  
  • МАКРОМЕХ

    Използването на макромех е друг метод за превръщане на обикновен обектив в макрообектив. Разтяга се до 100, 200 и повече мм. Като цена е съизмерим с проксарните лещи, т.е. евтин.

    Прочети още...  
  • СЪВЕТИ КЪМ МАКРОЛОВЦИТЕ

    1. Подготовка за макрофотолов
    2. Тръгваме на лов
    3. Къде да снимаме?
    4. Кого да снимаме?
    5. Кога да снимаме?
    6. С какво да снимаме?
    7. Защо снимките не са резки?
    8. Какви приспособления са необходими за макрофотография?
    9. Имам чудесни снимки, защо няма интерес към тях?
    10. Последни щрихи върху снимката. Подготовка за публикуване

    Прочети още...  
  • МАГИЧНИЯТ ДЕКОР

    Веднъж, снимайки насекоми изведнъж осъзнах, че те живеят в съвсем друг свят. Живеят заедно с нас, около нас, но светът им е съвсем различен.

    Прочети още...
© 2009-2018 MacroPic. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.