• ИЗБОР НА ФИЛТРИ ЗА СТУДИЙНА ПРОДУКТОВА ФОТОГРАФИЯ

    Тази статия продължава цикъла от уроци по рекламна фотография.

    Прочети още...  
  • РЕКЛАМНА ПРЕДМЕТНА ФОТОГРАФИЯ. СНИМАНЕ НА МАТОВИ ОБЕКТИ

    Предметната фотография е един от най-актуалните и търсени жанрове на съвременния фотографски пазар.

    Тя намира широко приложение в сайтове, в Интернет магазини, списания, реклама, дизайн на опаковки, полиграфска продукция и др.

    Прочети още...  
  • РЕКЛАМНА ФОТОГРАФИЯ НА ПЛОД И МЛЯКО

    В този урок ще покажем процеса на снимане на класически рекламен дует: плод и мляко.

    Задачата на тази предметна снимка е в едър план да запечатаме момента,

    Прочети още...  
  • FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #7. РАБОТА С ПРЕДМЕТА В ПРОДУКТОВАТА ФОТОГРАФИЯ

    В предметната фотография, при работа с продукта използвайте ръкавици, които не оставят власинки, за да не оставяте следи върху него.

    Прочети още...  
  • FAQ ЗА ПРЕДМЕТНАТА ФОТОГРАФИЯ #2. ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТНОТО МЯСТО В ПРОДУКТОВАТА ФОТОГРАФИЯ

     

    • Заблуда е, че предметната палатка е много удобна за снимане на голям брой предмети. Използването на палатка за продуктова фотография често не ускорява процеса, а го забавя, особено при смяна на изделията или гледната точка.
    • Прочети още...

РИЧАРД АВЕДОН

 

Ричард Аведон (Richard Avedon) е майстор на портретите.

 

Трудно е да се намери знаменитост, която не е позирала на Ричард Аведон. Сред моделите му са Бийтълс, Мерилин Монро, Настaся Кински, Одри Хепбърн, Наоми Кембъл, Кристи Търлингтън,Надя Ауйерман, Бриджит бардо и много други звезди.

Често се случвало да запечата знаменитост в необичаен за нея вид или настроение, с което да открие непознато лице и да накара зрителя да погледне от различна гледна точка живота на модела.

Стилът на Аведон се разпознава лесно по черно-белия цвят, белия фон, портрети в едър план.

В портретите си успява да превърне моделите в "символи на самите себе си".

Като син на емигрирал от Русия евреин, Аведон можел да тръгне по стъпките на баща си и да стане собственик на универсален магазин, което за нeгов късмет не се случило.

След слизането на сушата от търговския флот, Ричард постъпил във философския факултет на Колумбийския университет с твърдото намерение да стане поет.

Не се получило.

Последвалото увлечение по фотографията донесло на Аведон слава и признание още на 35 годишна възраст.

Ричард Аведон починал от мозъчен кръвоизлив на 82 години.

 

2010-2017 © MACROPIC

0
0
0
s2sdefault
  • СВЕТОДИОДНО РИНГОВО ОСВЕТЛЕНИЕ

    Сравнително евтина алтернатива на макроринговата светкавица. В повечето случаи прилича досущ на нея, като захранващият блок се закрепва към гнездото на светкавицата на тялото на фотоапарата.

    Прочети още...  
  • ФОКУСИРОВЪЧНИ РЕЛСИ

    Фокусировъчните релси (Макрорелси, макрошейна, Focusing Rail) се поставят между главата на статива и фотоапарата и позволяват при фокусиране да се движи камерата, а не както при обичайното фокусиране - чрез въртене на гривната на фокуса. При снимане с фиксиран мащаб това е единственият начин на фокусиране.

    Прочети още...  
  • ЛОВЪТ НА ГАДА

    Дмитрий Константинов
    Дълго встъпление . Бърз курс по техника на безопасност . Гекон токи . Габонска усойница . Папуански гигантски гущер . Плетевидка . Кайманов гущер  . Гладкочел кайман .  Червеноопашата медянка . Зелена игуана . Заключение
  • МАКРООБЕКТИВ

    Макрообективът е най-подходящия избор за макрофотография, т.е. с него се постига най-добрия резултат. Конструиран специално за макрофотография, с по-висока резолюция и значително "по-остър" от нормалните си събратя.

    Прочети още...  
  • ПРОКСАРНА ЛЕЩА

    Най-лесния и евтин начин за макрофотография е използването на проксарни (макро-) лещи (филтри).

    Прочети още...
© 2009-2018 MacroPic. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.